پاکت سفید در چه گرم‌هایی در بازار موجود است؟

امروزه نامه‌های مکتوب نقش بسزایی در برقراری ارتباطات تجاری و اداری ایفا می‌کنند. یکی از اجزای اصلی این ارتباطات، پاکت‌های سفید اداری هستند که نماینده‌ای از هویت و برند هر سازمان بوده و با سادگی و زیبایی خود، به عنوان ابزاری مهم در ارسال نامه‌ها، فاکتورها و قراردادها شناخته می‌شوند. در این مطلب از پاکتچی همراه ما باشید تا به بررسی گرماژهای گوناگون پاکت‌های سفید تولیدشده در شرکت پاکتچی و ویژگی‌ها و کاربردهای هر پاکت بپردازیم.

خرید پاکت سفید از مجموعه پاکتچی | 02133917838 و 09012711727  

پاکت سفید 80 گرمی

پاکت سفید 80 گرم در سایزهای رایج A3، A4، A5 و A3 بزرگ یافت می‌شود که سایزهای A4 و A5 از پرکاربردترین انواع آن است. این نوع پاکت برای ارسال مدارک مختلف مانند اوراق بهادار، چک و مدارک اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید مقاومت پاکت به اندازه‌ای نیست که از آن برای ارسال مدارک مهم استفاده کنید. همچنین به دلیل سفید بودن بدنه داخلی پاکت، انتخاب مناسبی برای ارسال مدارک و نامه‌های محرمانه نیست.

این نوع پاکت مانند پاکت‌های معمولی از جنس‌های مختلفی تولید می‌شود و با گرماژی که دارد، در برابر پارگی بسیار مقاوم است. البته نمی‌تواند از محتویات درون پاکت در برابر ضربه و فشار محافظت کند. به طور کلی، این نوع پاکت به دلیل عدم برخورداری از لایه محافظ حباب‌دار یا ساختار مشکی درونی، فقط برای ارسال مرسوله‌های عادی که حساسیت چندانی ندارند به کار می‌رود.

قیمت پاکت سفید 80 گرم به ابعاد آن بستگی دارد. معمولا ابعاد استاندارد پاکت دارای قیمت مشخصی هستند، اما سایزهای غیرمتداول و سفارشی گران‌ترند. البته تعداد پاکت‌های مورد نیاز شما روی قیمت پاکت تاثیر دارد. مجموعه پاکتچی امکان سفارش پاکت سفید 80 گرم را در تیراژ بالا برای شما فراهم کرده است تا خرید مقرون‌به‌صرفه‌تری داشته باشید.

پاکت سفید فانتزی 70 گرم

پاکت سفید 70 گرم مناسب کسانی است که می‌خواهند در نظر دیگران خاص و متفاوت جلوه کنند. این نوع پاکت معمولا برای ارسال مواردی مانند نامه، کارت پستال، کارت ویزیت و ... مناسب است و در انواع گوناگونی مانند پاکت ملخی، پاکت خشتی، پاکت کارت پستالی و پاکت‌های ویزیت در گرماژ 70 گرم یافت می‌شود.

مهم‌ترین مزیت پاکت‌های 70 گرم تولید‌شده در شرکت پاکتچی، کیفیت ساخت بالای آن‌هاست. استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید پاکت باعث شده تا استحکام پاکت بهبود پیدا کند و امکان چاپ موارد مختلف روی آن فراهم شود. برای خرید پاکت سفید 70 گرمی کلیک کنید.

 

خرید پاکت سفید 70 گرمی

 

پاکت سفید در گرم های مختلف

پاکت سفید 100 گرم

پاکت سفید 100 گرم در سایزهای رایج A4، A5، A3 و B5 تولید می‌شود. این نوع پاکت در ادارات، فروشگاه‌ها و منازل بسیار پرکاربرد است و معمولا برای انجام مکاتبات یا تحویل دادن رسید و مدارکی از این دست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید از این نوع پاکت برای نگهداری یا ارسال کارت پستال، کارت ویزیت، عکس‌ها یا نامه‌های شخصی استفاده کنید. اگر برای استفاده‌های شخصی و مصارف خانگی این پاکت را می‌خواهید، آن را از فروشگاه‌های نوشت‌افزار یا دیگر فروشگاه‌ها تهیه فرمایید. چرا که سفارش پاکت سفید 100 گرم فقط در حجم بالا امکان‌پذیر است و امکان خرید شمار اندکی از آن به طور مستقیم از چاپخانه وجود ندارد. البته افرادی که به منظور تبلیغ کار شخصی خود اقدام به خرید این نوع پاکت می‌کنند، می‌توانند آن را به طور مستقیم از چاپخانه سفارش دهند.

پاکت سفید 100 گرم بسیار سبک است و حمل و نقل راحتی دارد. همچنین می‌توانید تعداد زیادی از آن را به راحتی داخل یک کمد یا حتی یک پوشه جای دهید. نکته مثبت دیگر این پاکت‌ها، ضخامت بالای آن‌ها است. به طوری که محتویات داخل پاکت قابل مشاهده نیست و به راحتی می‌توان اسناد گوناگون را درون آن نگهداری کرد. در بیشتر مراکز اداری از ابعاد بزرگ این نوع پاکت استفاده می‌شود. همچنین به دلیل ضخامت بالای آن، می‌توان از این اقلام در مرکز رادیولوژی نیز استفاده کرد؛ زیرا نور از عکس‌ها عبور نمی‌کند و آسیبی به آن‌ها نمی‌رساند.

جنس پاکت سفید 100 گرم به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید روی آن بنویسید و بدون باز کردن پاکت، به محتویات درون آن پی ببرید. این ویژگی پاکت باعث می‌شود تا اسناد و مدارک شما نظم پیدا کنند و در زمان کوتاهی بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. ضمن اینکه لبه تاشونده پاکت نیز به راحتی تا می‌شود و به خوبی از مدارک مراقبت می‌کند.

جهت سفارش پاکت سفید 100 گرم از شرکت پاکتچی، ابتدا سایز مورد نیاز خود را مشخص کنید. اگر برای نگهداری CD یا DVD به این پاکت احتیاج دارید، نوع مربعی و درب‌دار آن را سفارش دهید تا به خوبی CD را نگه داشته و مانع شکستن آن شود.

توجه داشته باشید این نوع پاکت به دلیل کم‌مصرف بودن و تقاضای نسبتا پایین، در تیراژ پایین ارائه نمی‌شود و حداقل تعداد سفارش برای آن‌ 1000 عدد است. مجموعه پاکتچی قادر به چاپ و ساخت پاکت سفید 100 گرم در سایزهای مختلف است و قیمت این پاکت‌ها با توجه به تیراژ کار مشتری فرق می‌کند.

 

خرید پاکت سفید 100 گرم

 

پاکت سفید 120 گرم

این نوع پاکت در سایزهای متداول A3، A4 و A5 به فروش می‌رسد و به دلیل استحکام و ضخامت بالایی که دارد، برای ارسال نامه‌های حساس و مهم، بسیار مناسب است. شما می‌توانید پاکت سفید 120 گرمی را در سایزهای مختلف و متناسب با اندازه و فرم نامه‌های اداری خود تهیه کنید. خرید پاکت سفید 120 گرمی

این پاکت‌ها اغلب حجم کمی دارند و بسیار سبک‌وزن هستند. از این رو به راحتی داخل قفسه‌ها یا پوشه‌ها جای می‌گیرند. ضمن اینکه تعداد زیادی از آن‌ها در قالب یک مرسوله مشخص قابل ‌ارسال هستند. پاکت سفید 120 گرم نیز به دلیل مصرف کم و تقاضای پایین، در تیراژ کم قابل ‌سفارش نبوده و حداقل تعداد برای سفارش آن، 1000 عدد است.

شما می‌توانید این نوع پاکت را مخصوص برند خود سفارش دهید تا در نظر مشتریان شناخته و مطرح شوید. در این صورت، آن‌ها می‌توانند شما را از طریق پاکت‌هایتان تشخیص دهند. برای این کار کافیست لوگوی شرکت یا طرح‌ دلخواهتان را برای مجموعه پاکتچی ارسال کنید تا در کوتاه‌ترین زمان، بهترین کیفیت پاکت مخصوص کسب و کار خودتان را تحویل بگیرید.

کلام پایانی

در این مطلب از پاکتچی، پاکت‌های سفید در گرم های مختلف را مورد بررسی قرار دادیم. توصیه می‌شود پیش از سفارش هر نوع پاکت، کاربرد مورد نظر خود و تعداد پاکتی که به آن نیاز دارید را مشخص کنید. پاکت‌ها فقط برای ارسال مستندات نیستند؛ بلکه ابزارهایی هستند که جلوه‌ای حرفه‌ای به کار شما می‌دهند و حس اعتماد و اعتبار برایتان ایجاد می‌کنند.

سفارش اینترنتی پاکت

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید